Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení
Eischmannová, Tereza ; Svirák, Pavel (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provedení finanční analýzy společnosti Kastek komponenty s. r. o. Teoretická část se skládá z definic, metod finanční analýzy a slouží jako teoretické východisko pro praktickou část diplomové práce. V praktické části diplomové práce je provedena interní, externí a finanční analýza. Z výsledků finanční analýzy jsou interpretovány návrhy na zlepšení současné finanční situace společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Slobodníková, Eva ; Ledvinka, Karel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí a problematiku dotazníkového průzkumu. Teoretická východiska jsou aplikována na konkrétní produkt, běžecké boty od společnosti adidas. Z dotazníkového průzkumu, vnitřní a vnější analýzy, vyplynuly faktory, se kterými zákazníci jsou nebo nejsou spokojeni. Na základě výstupu z dotazníků jsou stanoveny konkrétní návrhy na růst spokojenosti zákazníků s produktem.
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis from the field of marketing examines the option of using an alternative advertising media called GreenGraffiti as another communication tool. Because it is for the Czech Republic and thus Czech clients a new type of advertising media, it is important to explain what exactly GreenGraffiti is, where it comes from and how it appeared in the Czech Republic. This diploma thesis will also examine, whether or not is GreenGraffiti a suitable advertising media for the Czech market and which problems need to be solved before it could take a part in a communication mix of a company. This thesis is written on the basis of knowledge acquired during the internship in Studio Tomato s.r.o. who owned the license for GreenGraffiti for the Czech Republic and also on the basis of the information gained from Jim Bowes, the founder of GreenGraffiti Holding BV.
Tvorba strategie v podmínkách výrobního podniku
Kozubík, Jan
Diplomová práce je zaměřena na identifikaci strategického návrhu v podmínkách výrobního podniku na českém trhu. Cílem práce bylo navrhnout a popsat možné nové strategie na základě dílčích výsledků z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V práci bylo v rámci vnějšího prostředí využito metod PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. V rámci vnitřního prostředí bylo využito metody 7S a vybraných poměrových ukazatelů finanční analýzy. Na základě dílčích zjištění bylo v práci využito metod SWOT analýzy a matic EFE, IFE, IE a SPACE. Výsledkem práce je podrobný popis navržené strategie, konkrétní doporučení podniku pro implementaci strategického návrhu a ekonomické hodnocení dopadů strategického návrhu. Strategický návrh v případě aplikování povede ke zlepšení efektivity podniku.
Strategie podniku
Pašavová, Michaela ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Trnka, František (oponent)
Cílem diplomové práce je provedení strategické analýzy, která se opírá o externí a interní analýzu. Strategická analýza je aplikovaná na Obchodní družstvo Soběšice, které se zabývá zemědělskou výrobou. Zpracování zahrnuje teoreticko-metodologickou a praktickou část. Diplomová práce obsahuje PEST analýzu, metodu 4C, analýzu odvětví, Porterův model pěti sil, VRIO analýzu, finanční analýzu a SWOT analýzu. Práce obsahuje ucelený pohled současného stavu podniku a jeho okolí. Výstupem je zpracování strategie pro budoucí vývoj podniku.
Strategie podniku
Havrdová, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce je pomyslně rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o strategiích, jejich řízení, možnostech, přístupech, o konkrétních analýzách od různých tuzemských a zahraničních autorů. Praktická část se následně zabývá zpracováním strategických analýz na konkrétní podnik, tedy na společnost DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice, a. s. V práci jsou použity analýzy jako Porterův model pěti sil, analýza odvětví, PEST analýza, finanční analýza a marketingový mix. Cílem práce je provést kompletní strategickou analýzu podniku a navrhnout konkrétní strategii pro budoucí příznivý vývoj.
Strategická analýza
Švorc, Michal ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti ZEAS Podorlicko a.s. Tato společnost působí v odvětví zemědělství. Konkrétně se specializuje na rostlinnou a živočišnou výrobu a provoz bioplynové stanice. Práce je rozdělena na dva celky, z nichž první je teoretická část, kde jsou popsány postupy používané při strategické analýze. Tyto postupy jsou následně v praktické části aplikovány na analyzovaný podnik. Výstupy z praktické části jsou shrnuty ve SWOT analýze, na níž jsou založena navrhovaná strategická opatření pro danou firmu.
Strategická analýza společnosti TKZ Polná, s.r.o.
Jouklová, Dagmar ; Fiala, Roman (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce, která nese název Strategická analýza společnosti TKZ Polná, spol. s r. o., je provést strategickou analýzu v této společnosti a následně navrhnout možná strategická doporučení. V teoretické části jsou uvedeny analytické metody a nástroje k vhodnému provedení analýzy jak vnitřního, tak vnějšího okolí podniku. V praktické části jsou pak tyto metody aplikovány na společnost. Výsledky analýz z praktické části práce jsou poté shrnuty ve SWOT analýze, kde jsou jednotlivé faktory zhodnoceny pomocí EFE a IFE matice. Hodnoty z těchto matic jsou zaznamenány do TOWS matice, díky které bude možné navrhnout společnosti konkrétní strategická doporučení nebo nové strategie pro další budoucí rozvoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.